2015. augusztus 31., hétfő

TOP 5 Álomiskolám

Most, hogy  kezdődik a suli, azért látszik, hogy milyen gyorsan lement ez a nyár is. Fantasztikus nyaram volt, sok új dolgot tanultam, rengeteget nevettem és még új barátaim is lettek, egyszóval szuper volt az egész.   Ezért sem akaródzik nagyon  suliba mennem. Persze lesznek majd új tankönyveim, megkapjuk az órarendet meg az új szekrényt, de egyelőre ezekért nem lelkesedek, úgyhogy összeírtam öt könyves sulit ahol szívesen kezdeném holnap a tanévet.

5. Matula (Szabó Magda: Abigél) Mindig is érdekeltek a bentlakásos sulik, de ez különösen, az összetartó osztályok, a nagy éjszakai röhögések, a szigor ellenére is. Legalábbis ilyennek írja le Szabó Magda. Ja és egyenruha, két copf, szabályok. Nem biztos, hogy sokáig bírnám, de álmodozni jó róla.


4. Kivételes Ifjú Hölgyek Gallagher Akadémiája ( Ally Carter: Ha megtudnád, hogy szeretlek, meg kellene öljelek ) Kémnő képző. Sok különleges tantárggyal, mint a kódolás, ami valószínűleg érdekesebb, mint a matek. Állandó nyelvtanulással, szerintem nekem való lenne. (Elméletben, gyakorlatban belehalnék.)

3. Szent Johanna Gimi –  (Leiner Laura: Szent Johanna Gimi) Még ha már le is érettségiztem velük, szóval magam mögött hagytam, de azért éveken át tűkön ülve vártam a folytatást. 

2. Amerikai Iskola Párizsban (Stephanie Perkins: Anna és a francia csók) Először is, Párizs. Másodszor ide járt St. Clair. (Örök szerelmem.) Harmadszor pedig jó helynek tűnik, a kolesszal, a sávos tanulással és persze a rengeteg jó fej diákkal.

1. Roxfort (Harry Potter) Szerintem kiszámítható volt, hogy ez lesz a listám élén, én is mint a legtöbb rajongó, 11 éves korom óta várok a levelemre (amit tuti a posta kevert el) és vonz a varázslóképző a bűbájtan, átváltoztatástan, bájitaltan, sötét varázslatok kivédése, csupa olyan tantárgy amiknek hasznát venném az életben (:D)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése