2016. szeptember 5., hétfő

Hogyan olvasom... BOOK TAG

Ezt a taget az Inside my head booktube-on láttam. A book tagek amúgy is nagyon ritkák a blogomon, mert eddig még nem nagyon találtam olyat, ami megfogott volna, de ez most nagyon tetszik és az olvasási szokásaimat firtatja, amiről pedig bárhol és bármikor nagyon szívesen beszélek. 


1. Hogyan találsz rá új olvasnivalóra?
 Általában molyról tájékozódom, és sok könyves blogot és vlogot is követek, ezen felül tele vagyok listákkal, „amit muszáj elolvasnom” „amit már évekkel ezelőtt el kellett volna elolvasnom” „előjegyeztetni a könyvtárban!” stb. Milliónyi könyvet el szeretnék olvasni, félek, hogy erre egy élet is kevés lesz. 


2. Hogyan szeretted meg az olvasást?
 Nem igazán emlékszem, az egész családom sokat olvas és valahogy sikerült ebbe belenőnöm, négy éves koromtól kezdve rendszeresen vittek engem Anyáék a megyei könyvtárba talán az lehetett az első „olvasási mérföldkövem”. 


3. Hogyan változott meg az ízlésed a könyvek iránt, ahogy egyre idősebb lettél? 
 Szerintem nem sokat változott az ízlésem, persze kisgyerekként az ember nem olvas nehéz klasszikusokat, de ezeken kívül maradtam a megszokott vonalnál, például sosem voltam egy nagy fantasy vagy sci-fi rajongó inkább a történelmi romantikusok felé húzott a szívem (és szerintem ez nem is változik).


4. Milyen gyakran vásárolsz könyveket?
 Nagyon ritkán, szinte csak a Könyvfesztiválon és a Könyvhéten, ilyenkor szoktam megvenni az év közben elolvasott nagy kedvenceimet. Mivel hetente járok egy nagy könyvtárba, nincs akkora igényem a folyamatos vásárlásra. Ettől még minden könyvesboltba és antikváriumba bemegyek, ami az utamba akad. 


5. Milyen gyakran leszel annyira kíváncsi, hogy előrelapozol a könyvekben, hogy megtudd mi fog történni? Majdnem mindig le tudom győzni az ilyesfajta kíváncsiságom és ilyenkor inkább gyorsabban olvasok, hogy hamarabb tudjam meg.


6. Hogyan reagálsz, ha nem tetszett egy regény befejezése?  
Először nagyon kiakadok, és elmondom mindenkinek, aki az utamba kerül és a sárga földig lehordom a könyvet, aztán pár nap múlva megnyugszom és képes vagyok reálisan látni a dolgokat és ilyenkor szoktam ráébredni, hogy az adott könyv nem is olyan rossz, mint amilyennek előszörre tűnt. 


7. Hogyan lettél könyves blogger? 
 Unatkoztam, és úgy döntöttem, hogy bele kell vágnom valami újba, nagyon szerettem olvasni és általában elég erős véleményem is ezért van ez tűnt ez a legjobb megoldásnak.  

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése