2015. december 3., csütörtök

5 bekuckózós könyv télre

Gondoltam, hogy mivel már volt advent első vasárnapja, illene összeírnom 5 olyan könyvet, amit téli olvasásra ajánlok. Mivel most jön szerintem az évnek az az időszaka, amikor az ember nem is vágyik másra csak, hogy bekucorodhasson egy kényelmes fotelba, forró kávéval vagy teával hogy olvashasson, (mert kint olyan farkasordító hideg van,) összeírtam 5 "otthonbekuckózós" könyvet december-január-februárra.

  1.  Jane Austen: Emma (Több mint 500 oldal, romantika, 18. század, lassú nyugodt folyása az eseményeknek, több mint pihentető.) 
  2. Agatha Christie: Életem (Szintén több mint 500 oldal, érdekes emlékezések egy izgalmas életre, kihagyhatatlan pláne azoknak, akik szeretik a krimijeit. )
  3. Joanna Harris: Csokoládé (Könyv csokoládékról és más édességekről, regényesen, és a film is fantasztikus. )
  4. Muriel Barbery : A sündisznó eleganciája (Érdekes, furcsa regény, Párizsban tele életigenléssel és eleganciával.)
  5. Kemény Zsófi: Én még sosem  (Ez a könyv talán egy kicsit kilóg a sorból a pörgésével, a kamaszságával, az útkeresésével, de tökéletes két ünnep közötti könyv.)


 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése