2014. március 2., vasárnap

Mit akarok mostanában olvasni avagy mi is porosodik most a polcon?

A polcomon most, így a vizsgaidőszak után gyűlnek az olvasásra váró könyvek. Kezdenek többen lenni mint amennyivel elbírok. :)

1. Markus Zusak: A könyvtolva

Nemrég kaptam kölcsön egy kedves barátnőm nővérétől, már régóta vadásztam, megvenni nem akartam, előjegyeztetni pedig nem lett volna értelme mivel csak 3 hónap múlva jutna hozzám. Türelmetlen vagyok. 

2. Jennifer E. Smith : Vajon létezik szerelem első látásra?

Nemsokára fogom megvásárolni (pár nap) az egyik moly társamtól. Nagyon várom már. 

 3. Veronica Roth: A beavatott

Egyszerűen rám mosolygott a könyvtárban.


4.  Joanne Harris : Csokoládé

Anya megvette, és így a szóbeli után meg is kaphattam. 

 5. Kiera Cass: A Párválasztó 

Szintén a könyvtárban talált rám mint oly sokan. :)

6.Jennifer L. Armentrout : Obszidián


Barátnőm elolvasta, megszerette, megvette és szeretné ha én is elolvasnám.  (Ilyenek az igazán jó barátnők.)

7. Emily Brontë : Üvöltő szelek


Igen, igen nagyon hajlok a barátnőim véleményére. Ezt a művet Hani ajánlotta mivel most ez a kedvenc könyve. :)

8. F. Scott Fitzgerald : A nagy Gatsby 


Ha már egyszer belekezdtem, be is fogom fejezni.
 

 9. Tamara Webber: Easy- Egyszeregy 

Úgy érzem ezzel, még ma este végzek. Igazából csak azért került a listába mert szeretem a kilences számot és mert egy listát szerintem nem lehet csak simán a 8. pontnál abbahagyni. 


 

4 megjegyzés :

  1. Finom kis válogatás, kb. kettő nincs meg nekem, vagy nem is érdekel. Hajrá, várom a véleményeket! ;)

    VálaszTörlés
  2. Jujj, nekem a Párválasztó nagyon-nagyon tetszett. :)

    VálaszTörlés
  3. Ne már, az üvöltő szelek is vörös pöttyös lett???

    VálaszTörlés
  4. Mindegy, azért kedvenc marad :)

    VálaszTörlés