2014. április 12., szombat

10 tény rólam és könyvekről



1. Egy könyves kívánság: Több időt szeretnék, amit (a sok dolog mellett) olvasásra is tudok fordítani. Ilyenkor jönne jól Hermione időnyerője.

2. Egy könyves terv: El szeretném olvasni az összes kívánságlistán lévő könyvemet.

3. Aktuális olvasmány (cím nélkül): Aktuális olvasmányom egy fantasztikus sorozat második része, ami azért nem olyan jó, mint az első. (Viszont remélem, ezt is megfilmesítik.)

4. Előző olvasmány (cím nélkül): Az előző olvasmányom, szívszorító történet volt egy rokkant férfi és a gondozója között kialakuló szerelemről.

5. Mert számít a külső (ideális könyv kinézete): Keményborítós, letisztult külsővel, a borító pedig legyen színes és valamelyest passzoljon a többi könyvem közé. Ne legyen túl vaskos, de a vékony könyvek meg (szerintem) kevésbé vonzóak. A lapok pedig ne legyenek túl fehérek, mert azt nem olyan jó olvasni.

6.Illat (hogy szagolod meg a könyvet?): Végig szeretem pörgetni a lapokat és úgy beleszagolni. Szeretem, ha vannak rajta ajánlások, meg egy kis ismertető az íróról, mert így előtte és utána is könnyen tudom csekkolni azokat.

7. Könyvjelző: Én a házi, saját készítésűekért rajongok. Lassan az összes DIY könyvjelző ötletet kipróbáltam, néha egészen furcsa módszerekkel. (A családom nem nézett épelméjűnek,amikor egy kalapáccsal és egy deszkával vonultam a szobámba könyvjelzőt készíteni.)

8. Kedvenc olvasó póz: Legjobban a ablakpárkányon szeretek olvasni, vagy fotelben, felhúzott lábakkal. De állandóan elgémberedek, így általában forgolódom, mozgolódom, és van, hogy járkálok a kezemben a könyvvel.

9. Hol? Mikor?: Jó időben a párkányon, de ha az idő ezt nem engedi meg akkor a fotelben, a nappaliban vagy a szobámban a babzsákfotelben. Szerintem olvasni a hajnali órákban a legjobb. Amikor a könyvre rátűz az első napsugár. (És kiégeti a szemem, egy átolvasott éjszaka után…)

10. A könyvben hol?:A felénél, mert ott kezd igazán beindulni a történet és innen már csak egy pár oldal és megtudjuk hogy végződik az egész.


forrás: http://macooka.blogspot.hu/2014/03/10-teny-rolam-es-konyvekrol.html

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése